Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Tintafestés - még egy hal, most a Tomoe folyóba

Tintafestés - még egy hal, most a Tomoe folyóba
Teszteltük a Tomoe River papírt írásra és festésre is. A tinta amit választottunk hozzá a Sailor Yurameku első sorozatából való. Az eredmény lenyűgöző.
Kolléganőnk ugyan már nagyon unja, hogy folyton halfestésre kérjük, de ahogy elkezdett  dolgozni a dual-shade tintával, az élmény ezt is elfeledtette vele. Nem hittünk a szemünknek! Eddig azt gondoltuk, hogy az Akashiya gansai - "minden szín feketéje" a legkülönösebb festék amivel találkoztunk. Rácsodálkoztunk, hogy a japán világ mennyire színes és még mindig tud újat mutatni. Monokróm festéshez használtunk fekete tust, ami vizezve a szürke szép árnyalatait adja. A Yurameku töltőtolltinta sötét tónusainál a színváltást és a vizezés hatására történő kék elszíneződést elfogadtuk, mert a Sailor tintái különlegesek, megszoktuk. Azonban, hogy egy tinta különféle vastagságban és vizezve ilyen szín-játékot rendezzen pár perc alatt a szemünk láttára, váratlanul ért. Közben a Tomoe River papírt teszteltük, ami hasonlóan jól teljesít, mint a mi kedvenceink:  Maruman Croquis White (52,3g) és Cream (60g) papírok. Mindháromra igaz, hogy nem ázik át, erős vizezés hatására sem és árnyékoló írásnál vagy flex hegyű tollal sem szabja szét a szerkezetét a tollhegy, az íráskép szép marad, nem fut szét a papír elemi szálacskáin a tinta. Tökéletes a papír egyensúlya, minden írószerhez kiválóan alkalmas. Fogása a Maruman croquis művészpapírjainak természetesebb és az áruk is kedvezőbb, a Tomoe vékonyabb, kicsit pergamenes írópapír.